2014 m. balandžio 25 d., penktadienis

Skrebai :)

Skrebas, kaip ir bet kuri technika, vienoms "prilimpa", kitoms ne. Man kažkada jis labai padėjo atrasti kūrybinę laisvę ir įkvėpė įdomiems darbams bei eksperimentams. Ir kaip bebūtų keista, būtent skrebui esu dėkinga už turbūt didžiausią idėjų gausą. Kažkada jis pažadino manyje tiek minčių :) Nors pati dabar skrebinu retai, nes vis atsiranda nemažai kitų rankdarbių bei darbų, kurie nurungia skrebą, bet visuomet busiu dėkinga jam :) Mano skrebinius darbus galite pasižiūrėti štai čia:
 http://ranku-darbo-gyvenimas.blogspot.com/search/label/crafts.scrapbooking
Na, ir Rankdarbių mokykloje karts nuo karto vyksta skrebo užsiėmimai (vienas iš jų planuojamas ryt - info čia) . Štai keletas darbo akimirkų ir užbaigtų (arba nevisai) darbų.

Daivos skrebas "Mano kaubojai"

Agnės skrebas "Kartu..."

Ingos skrebas "Ilgai laukėm tavęs"

Anastasijos skrebas "Debesys"

Renatos skrebas "Ričiukas mylimukas"


Kristinos skrebas "Mano pirmi metai"

P.S. Loreta, neradau tavo gražaus žalio darbo nuotraukos. Reikia įamžinti :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą