Kai dirbi su vaikais, nesinori prisirišti prie kokios nors vienos temos, kuri yra įdomi man, tad mokomės labai daug įvairių technikų. Norisi, kad pamokos būtų įdomios vaikams. Tad dažnai viena būrelio grupė daro vienokius darbus, kita - kitokius. Arba net ir tos pačios grupės vaikai daro skirtingus darbus, nes norai, gabumai ir poreikiai visai kitokie.
Štai vienoje grupelėje 2 mergaitės lipdė lėles. Pirmoji antrokės Urtės lėlė. Pasigrožėkite, kokia jai gimė daili poniutė Tiksliai nematavau, bet apie 20 cm ūgio, nedidukė.
Nors dažnai darbus "nuo iki" darom 1-2 užsiėmimus, tačiau vaikams pageidaujant, karts nuo karto plušam ir su sudėtingesniais ir ilgai trunkančiais rankdarbiais. Jie yra daug svarbesni, negu vienos pamokos darbai. Vaikai gauna netik naujų ir įdomesnių įgūdžių, bet išmoksta ir kitų daug svarbesnių dalykų - kantrybės, užsispyrimo užbaigti darbą ir pagarbą kitų žmonių darbui.
Ši lėlė gimė po gero mėnesio darbo. Nei vieną kartą nebuvo išreikštas noras "pailsėti", kiekviena pamoka - mažiukas žingsnelis pirmyn link darbelio užbaigimo. Džiaugiuosi :)
Štai vienoje grupelėje 2 mergaitės lipdė lėles. Pirmoji antrokės Urtės lėlė. Pasigrožėkite, kokia jai gimė daili poniutė Tiksliai nematavau, bet apie 20 cm ūgio, nedidukė.
Nors dažnai darbus "nuo iki" darom 1-2 užsiėmimus, tačiau vaikams pageidaujant, karts nuo karto plušam ir su sudėtingesniais ir ilgai trunkančiais rankdarbiais. Jie yra daug svarbesni, negu vienos pamokos darbai. Vaikai gauna netik naujų ir įdomesnių įgūdžių, bet išmoksta ir kitų daug svarbesnių dalykų - kantrybės, užsispyrimo užbaigti darbą ir pagarbą kitų žmonių darbui.
Ši lėlė gimė po gero mėnesio darbo. Nei vieną kartą nebuvo išreikštas noras "pailsėti", kiekviena pamoka - mažiukas žingsnelis pirmyn link darbelio užbaigimo. Džiaugiuosi :)
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą